Reacties
Reacties 1 - 50 van 53
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Evelien | Een fijne thuiskomst voor straks! | 26 feb. '24 |
| Yvonne te molder | Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt Ondertussen… | 26 feb. '24 |
| Liesbeth | Mooie afsluiting van een prachtige vakantie! Goede… | 26 feb. '24 |
| Mariël | Prachtige foto’s en goede terugreis | 26 feb. '24 |
| Marianne | Veel plezier op jullie laatste dag en veel beterschap… | 25 feb. '24 |
| Lennart | Daan, een volwaardige Suske en Wiske titel! Goed verzonnen. | 25 feb. '24 |
| Mariël | Ziet er super uit. Hopelijk knapt Esther op zodat… | 25 feb. '24 |
| Dennis | wow wat gaaf weer allemaal, heel veel plezier bij… | 25 feb. '24 |
| Mariël | Mij vielen vooral de stickers op👍 Beterschap Es!!! | 24 feb. '24 |
| Mariël | Hopelijk vandaag beter Esther🍀🍀 Hoed staat je… | 24 feb. '24 |
| Dennis | Hopelijk vandaag wat beter ES. | 24 feb. '24 |
| Lennart | Beterschap Esther! En Edwin, die hoed…😎 | 24 feb. '24 |
| Yvonne te molder | Prachtige verhaal weer en stoer hoor dat jullie daar… | 23 feb. '24 |
| Evelien | De plaatjes zijn prachtig! Geniet er nog even van! | 23 feb. '24 |
| Dennis | Die Mexicanen staat ook niet echt bekend om hun fietskwaliteiten… | 23 feb. '24 |
| Thomas Prijs | Niet appen/filmen op de fiets hè? Daan weet hoe dat… | 23 feb. '24 |
| Lennart | “Tumult in Tulum” geweldige titel. Doet me gelijk… | 23 feb. '24 |
| Mariël | Het zit jullie ook niet mee. Ach het is vakantie,… | 23 feb. '24 |
| Han | Mooie reis maken jullie hoor! | 22 feb. '24 |
| Lennart | mooi hoor Chichen-Itza! Mocht je die piramide nog… | 21 feb. '24 |
| Liesbeth | Wat een mooie reis maken jullie, prachtig! Leuk om… | 21 feb. '24 |
| Thomas Prijs | Lekker geslapen, Stan? | 21 feb. '24 |
| Corlijne | Hihihi geweldig 😂 | 20 feb. '24 |
| Kitty Bloem | Die leguaan 🦎 geweldig! 🤩 | 20 feb. '24 |
| Maureen | Super leuk om mee te reizen. En zo leuk geschreven… | 20 feb. '24 |
| Han | Mooi foto’s en leuk verhaal weer! | 20 feb. '24 |
| Mariël | Lekker begin elke morgen met jullie reisverslag 🥰En… | 20 feb. '24 |
| Marre | Door je geliefde broer en schoonzus toch Daan? | 20 feb. '24 |
| Thomas Prijs | Ik heb het gevoel dat nog niet alles verteld is over… | 20 feb. '24 |
| Yvonne te molder | Wat heerlijk wakker worden Eerst de krant en dan jullie… | 20 feb. '24 |
| Mariël | Dennis dank voor het delen. Deze was ik al al even… | 19 feb. '24 |
| Dennis | Voor de liefhebbers van Good Old Gerard de Vries,… | 19 feb. '24 |
| Evelien | Veel plezier en lekker genieten samen! 🌞 (wij "passen"… | 18 feb. '24 |
| Marianne | Jullie hebben de big 5 van Mexico al bijna gezien! | 18 feb. '24 |
| Dennis | Weer een mooi avontuur voor jullie. Genieten!! Beetje… | 18 feb. '24 |
| Han | Heel veel plezier! | 18 feb. '24 |
| Yvonne te molder | Ik zie jullie staan daar op het vliegveld,,,,,, zo… | 17 feb. '24 |
| Dennis | heel veel plezier. En euh Edwin : niet gezwommen....… | 17 feb. '24 |
| Corlijne | Ik ben nu toch nieuwsgierig naar die biceps 😏😜 | 17 feb. '24 |
| Mariël | Heel veel plezier!!!! | 17 feb. '24 |
| Familie Prijs | Ha René, leuk dat je ons weer volgt. Alle verslagen… | 17 feb. '24 |
| Kitty Bloem | Veel plezier, we gaan jullie volgen! | 17 feb. '24 |
| Carla Golbach | Weer een hele verre reis. Top allemaal. Heeeeel veel… | 16 feb. '24 |
| Marielle | Goede reis naar Mexico en alvast een hele fijne vakantie… | 16 feb. '24 |
| Yvonne te molder | Daar gaan jullie!! Weet je lang vliegen maar dan heb… | 16 feb. '24 |
| Rene | Leuk om weer mee te gaan lezen, Edwin! Goede reis… | 16 feb. '24 |
| Wouter en Marieke | goede vlucht en veel plezier | 16 feb. '24 |
| Marianne | Een goede vlucht en alvast veel voorpret gewenst! | 16 feb. '24 |
| Mariël | Goed reis en heel veel plezier samen. Lieve groetjes… | 16 feb. '24 |
| Bob | Goede reis. Genieten | 16 feb. '24 |
1 2 Volgende »


- Evelien: Een fijne thuiskomst voor…
- Yvonne te molder: Wat een prachtige reis hebben…
- Liesbeth: Mooie afsluiting van een…
- Mariël: Prachtige foto’s en goede…
- Marianne: Veel plezier op jullie laatste…
Alle reacties »