Dag 20: Van St Augustine naar Haines City.

22 augustus 2017 - Haines City, Florida, Verenigde Staten

Toen we in de ochtend wakker werden had bijna iedereen zin in het ontbijt. Want dat was ( volgens het hotel) geweldig. Na 3 weken Amerika kenden we dat wel. Ze vinden zichzelf het beste. Uiteindelijk was het zoals de andere hotels: lekker maar niet geweldig. We moesten 3 uur rijden.

Na een lange reis zagen we Haines City op de borden. Ook bereidde Edwin zich er op voor dat hij kon golfen (ons huis ligt bij de golfbaan) maar toen we aan kwamen rijden zagen we dat hij al heel lang niet meer in gebruik was, jammer voor Edwin. Toen we aan kwamen gingen we het huis doorzoeken. De kamers werden uitgekozen. Toen stuitten wr al op ons eerste probleem. Een gat bij de hor in het zwembad. Dus al het ongedierte kwam binnen.

We moesten iets te eten hebben dus hebben we uitgebreid gewinkeld bij de Walmart. Met een broodje van de Subway na. In Amerika hoef je niet te betalen voor plastic zakken. Soms gebruiken ze 1 tasje voor 1 zak brood! We hadden 20 zakken. Daarna even lekker gezwommen. Daan dacht dat hij een takje uit het zwembad haalde. Het bleek een salamander te zijn. De hele dag rustig aan gedaan. Lekkere lasagne gegeten en (waarschijnlijk) heerlijk slapen in onze grote bedden....