Dag 22 Klein beetje natuur en shopping

24 augustus 2017 - Haines City, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen bleven de kinderen in de villa en besloten Edwin en Esther, voordat de boodschappen werden gekocht, nog even naar het nabijgelegen State Park Catfish Creek te gaan.

Bij de ingang van de totaal verlaten trail stonden we heel veel waarschuwingsborden en de geluiden er om heen waren redelijk angstaanjagend. Maar goed, toch maar een stuk gewandeld. Edwin stoer maar wat angstig voorop, Esther op 10 meter daarachter. Na ca. 20 meter al flink geritsel in de struiken, schrik bij beiden, maar de opluchting was groot, een flinke schildpad. Moeilijk te fotograferen in de bossen maar toch. Honderd meter verderop waren de geluiden steeds heftiger en kwamen ze bij een meer. Zouden leuke foto's kunnen worden van alligators maar euhh nee, met de staart tussen de benen gauw naar de auto terug. Onderweg zagen ze 2 grote kraanvogels die blijkbaar graag naar school wilden.

Na de inmiddels traditionele Smoothie, nu van Thomas, vanmiddag naar een grote outletmail in Orlando, met meer dan 250 shops. Eerlijk is eerlijk, veel goedkoper dan we gewend waren, maar de buit was in zijn totaal toch redelijk mager. Met verrassenderwijs Edwin als "winnaar".

Daarna doorgereden naar Disney Springs, een groot en gezellig uitgaansgebied waar we lekker hebben rondgelopen, genoten van de muziek van optredende artiesten, de grootste Disneyshop ter wereld hebben bezocht en heerlijke burgers hebben gegeten bij Paradiso 37.

Morgen gaan we o.a. met een airboat op zoek naar alligators. We zijn benieuwd en ietwat gespannen.