Dag 9 Graduation Day

21 juli 2022 - Elmhurst, Illinois, Verenigde Staten

Gisterenavond besloten we om de airconditioning  ‘s nachts uit te zetten omdat Stan flink verkouden is (of misschien toch Corona….? Gevolg: Stan is nog steeds verkouden en de nachtrust was erg matig omdat het veel te warm was.

Vanmorgen vertrokken we voor de langste trip van onze vakantie, van Detroit naar Chicago, pakweg 4 uur rijden.

Onderweg gestopt bij Pilot Gary Inus. Een naam om nooit te vergeten want voordat we aan de maaltijd gingen kreeg Thomas het lang verwachte bericht: zijn stage bij Riksja Travel is beoordeeld met een dikke vette 8 en daarmee heeft Thomas zijn Universitaire Bachelor American Studies afgerond. TROTS!!!

Gemiddeld heeft hij de bachelor afgerond met een 7, een mooie basis om te beginnen met het Fast Forward traject bij Saxion. Daarvoor is hij na 3 sollicitatieronden (het laatste gesprek was nota bene vanuit de hotelkamer in Ottawa) aangenomen. Hier kunnen jullie lezen wat hij gaat doen.

Na de lunch leidde de ongeëvenaarde Stan ons weer geheel vlekkeloos naar het hotel. Zelfs toen we in een andere tijdzone kwamen. Wat een inzicht, geduld, kennis, kunde en coachingsvaardigheden heeft hij toch. De onbetwiste nummer 1 op dit gebied. (Zo voldoende waardering Stan?)

Omdat we nog tijd over hadden al een klein stukje Chicago gedaan, met de metro naar het fameuze Wrigley Field, thuisbasis van de Chicago Cubs. Daar in de buurt in The Sluggers World Class Sports Bar nog even gekeken of ik mijn honkbal-talent c.q. verleden kon etaleren in een echte batting cage. Dat viel nog niet mee.

De komende 2 dagen worden volledig besteed aan Chicago, leuk!

Groet,

Edwin

1. Lilian:
    Gaaf Thomas !! Van harte gefeliciteerd 🥳
  2. Rene:
    21 juli 2022
    Grappig. De ‘Nederlander’ foto’s maakten wij exact zo, 3 maanden geleden😃…
    En Wrigley Field natuurlijk. Enjoy Chicago!
  3. Marielle:
    21 juli 2022
    Gefeliciteerd Thomas, mooi dat het gelukt is🎉🎓👨‍🎓!
  4. Ivonne:
    Super thomas. Gefeliciteerd.
  5. Dennis:
    21 juli 2022
    Prima gedaan Thomas, proficiat.
    Aan Stan natuurlijk ook van deze kant de complimenten voor de navigatie!!
  6. Mariel:
    Super Thomas, gefeliciteerd topper💪🏻🥳. Leuk jullie zo te volgen 😘
  7. Wouter en Marieke:
    21 juli 2022
    gefeliciteerd thomas, moet ff paar dagen van jullie inhalen.
    maar super leuk om te lezen allemaal.
  8. Bob:
    Gefeliciteerd Thomas. Topperrrrrr!!!!!
    Blijf stukjes schrijven. Hartstikke leuk.
  9. Marianne:
    21 juli 2022
    Ha Thomas, van harte gefeliciteerd met je bachelor! Hartstikke fijn. Mooie cijfers en aangenomen bij de vervolgstudie. Knap gedaan!!!🥇
    En iedereen van de familie heel veel plezier in Chicago! We zijn weer benieuwd naar jullie belevenissen daar!
  10. Kitty:
    Thomas, gefeliciteerd!!!!
    Leuk om zo jullie reis te volgen!
  11. Lennart:
    G E F E L I C I T E E R D T H O M A S
    Wat gaaf, goed gedaan! En dat FF programma ziet er interessant uit.
    En aan de rest, nog een fijn vervolg van jullie mooie reis.
  12. Yvonne:
    21 juli 2022
    Wat een prachtige reis maken jullie
    Alle laatste dagen nu ingehaald

Thomas🥳🥳🥳🥳🥳🥳gefeliciteerd
  13. Els:
    22 juli 2022
    Gefeliciteerd Thomas!!
  14. Han:
    24 juli 2022
    Gefeliciteerd Thomas! En familie uiteraard!