Dag 17 - Montréal

29 juli 2022 - Côte Saint-Luc, Canada

Vandaag gingen we van Watertown naar Montréal. Onderweg was er weer wat vertraging bij de grens, maar dit keer een stuk minder lang de vorige keer. Ook kreeg Edwin het voor elkaar om een ijsje te kopen en deze vervolgens per ongeluk in een prullenbak weg te gooien en toen weer een nieuwe kon halen.  In Montréal kreeg ik een CAN Alert dat er tornado aanwezig was, terwijl wij in the Montréal Underground City aan het lopen waren. Boven de grond was het aan stormen en regenen en zochten wij dus de droogte op. Aan het eind van de middag klaarde het op en zijn we in een shopping mall rond gaan struinen. Uiteindelijk hebben Stan, Daan en ik onze ouders meegenomen uit dank dat we mee mochten op deze reis! Na wat lekkere pizza’s weer terug naar het hotel. Om 22:54 besluiten we allemaal onze telefoons aan de kant te leggen en te gaan slapen, wanneer Edwin roept: “wie schrijft er eigenlijk het verhaal?”. Ik was de laatste met de telefoon in de handen en dus de pineut. Kort verhaal vandaag, weinig meegemaakt vandaag. Morgen lopen we s’ochtends nog even de stad in en vliegen we s’avonds tegen 20:00 naar België.

Au revoir mes amis,

Thomas

1. Marianne:
    Goede reis terug
  2. Carla Golbach:
    29 juli 2022
    Goede reis terug. Wat een ervaring en beleving.
  3. Han:
    29 juli 2022
    Prachtige reis gezien de mooie verhalen en foto’s! Gauw maar even afspreken om alles live aan te horen 😉. Goede reis terug!
  4. Ivonne:
    Goede reis terug.