Dag 14 TOPgolf

26 juli 2022 - Solon, Ohio, Verenigde Staten

We zijn vanmorgen begonnen met een (in ieder geval voor mij) wat minder tegenvallend ontbijt. Het begin van de dag was dus veelbelovend. Hierna zijn we op weg gegaan naar Cleveland waar we tickets hadden voor het Rock and Roll Hall of Fame museum. Dit is een van de hoogtepunten van Cleveland en een vrij beroemd museum in de rockwereld.

In dit museum kwamen we veel informatie tegen over verschillende bands en artiesten, maar ook kon je zelf proberen instrumenten te spelen. En ondanks dat ik zelf niet echt een poging heb gedaan kan ik toch wel uit betrouwbare bron melden dat de rest toch niet van dezelfde kwaliteit was als the Beatles of Queen.

Vervolgens doorgelopen richting het centrum van Cleveland. Waar we meestal urenlang in een stad rondlopen, zoals in Toronto en Chicago hebben we deze keer toch wel de snelste stedentrip ooit gedaan (als je de boot en het museum niet meerekent:) ), namelijk van ongeveer een halfuur. Cleveland kunnen we dus wel neerzetten als niet echt de moeite waard.

Vervolgens zijn we in de middag gaan zwemmen, zonnen, sporten en slapen. S'avonds hebben we eerst een poging gedaan om te eten bij de KFC, deze bleek alleen open te zijn voor Drive In en de Pick Up. Na een kansloze poging om lopend door de Drive te gaan, zijn we gereden naar de MC Donalds. Ook hier wat problemen met de milkshakemachine en de kipburgers ( die lagen in de vriezer en de sleutel was kwijt) en het erg langzame personeel, maar uiteindelijk lekker gegeten.

Tenslotte hebben we gedaan waar Thomas al de hele vakantie op wacht: Topgolf. Het concept hiervan is dat je een eigen baan krijgt en je van een Driving Range de ballen in het veld slaat. In het veld zijn meerdere gaten en hierbij kun je verschillende spellen kiezen om tegen elkaar te spelen. Uiteindelijk niet echt een winnaar, maar het was zeker de moeite waard! Morgen rijden we richting de Niagara Falls om te zien wat daar te beleven is.

Daan

PS: Ook Scooby heeft vakantie en van zijn vakantie zijn er foto's gemaakt die jullie kunnen bekijken!

1. Han:
    26 juli 2022
    En Thomas, heeft het topgolf aan je verwachtingen voldaan? 😊
  2. Han:
    26 juli 2022
    En veel plezier bij de Niagara Falls!