Dag 12 Afscheid van The Windy City

24 juli 2022 - Perrysburg, Ohio, Verenigde Staten

Vanmorgen voor het laatst opgestaan in Chicago, The Windy City. En de afgelopen dagen ook hot met temperaturen van dik boven de 30 graden. Wat een prachtige stad dit Chicago, die bij de meesten van ons boven New York komt op de lijst met prachtige steden.

We zijn rustig opgestart, het ontbijt was traditioneel matig ;)

Na steeds met de L ( zoals de metro in Chicago wordt genoemd) de stad in te zijn gegaan, gingen we vandaag met de auto. Om nog even een glimp van de skyline op te vangen en een bezoek te brengen aan het Museum of Science & Industry, een erg grote mix van Nemo, het vroegere Evoluon, het Aviodrome, Corpus en Naturalis.

Leuk om te kijken, ruiken, voelen etc. echter na een paar uur waren we er wel klaar mee. Thomas heeft nog even een saluut gebracht aan zijn nieuwe opleiding Fast Forward en Stan en Daan deden in een flightsimulator nog een poging om ziek naar de auto te gaan, maar na de lunch in de buurt zijn we vertrokken eovergestoken van Lake Michigan naar Lake Erie, een rit van pakweg 3,5 uur. Onderweg wel gestopt maar geen WIFI dus Daan heeft lang in spanning gezeten over de uitslag van de Oranje Leeuwinnen. En tig oefenwedstrijden over de hele wereld.

Morgen rijden we door naar Cleveland waarvoor we al een aantal activiteiten gepland hebben. Dus nog genoeg te vertellen in de komende dagen.

Groet Edwin

1. Han:
    24 juli 2022
    Veel plezier in Cleveland!
  2. Marianne:
    24 juli 2022
    Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad in Chicago! We zijn benieuwd wat jullie in Cleveland gaan doen. We volgen jullie blog op de voet! Veel plezier weer!