Dag 2 vervolg: Rio Lagartos

18 februari 2024 - Río Lagartos, Mexico

Na de vermoeiende nacht gingen beide ouders vlak voor het ontbijt nog “even” geld pinnen bij de bank, een simkaart Mexico kopen en wat kleine boodschappen doen.

Hypermoderne bank met wel 8 pinautomaten. Met de creditcard gepind, geld en een bon gekregen. Maar niet de creditcard retour. Kwamen we achter toen we bij de winkel stonden voor de simkaart…

Toen achter elkaar: terug naar de bank, geen pas in de automaat, terug naar het hotel, creditcard geblokkeerd via de ING, ontbeten, simkaart in de telefoon, Booking.com aangepast naar de creditcard van Esther, bankpassen op wereld gezet, terug naar de bank die inmiddels open was. Daar werd aangegeven dat ingenomen kaarten direct door het apparaat worden destroyed. Wat volgens Daan destruct moet zijn trouwens.

Slecht begin van de dag dus maar we gingen er nuchter mee om en reisden af naar Rio Lagartos in het noordelijkste puntje van Yucatan, op pakweg 3 uur rijden. We konden direct inchecken in het hotel en na de lunch zijn we mee gegaan met Ricky op een heerlijk ontspannen boottochtje. Kijk de foto’s en video’s maar, het was heerlijk en mooi tegelijk.

Straks nog even lekker uit eten en dan niet al te laat naar bed gezien de afgelopen nacht. Maar ook omdat Daan en Stan morgen om 5.15 in de morgen (!) via VPN willen kijken naar FC Twente tegen FC Utrecht

Morgen reizen we in etappes door naar Mérida, wellicht bekend bij de Molloten onder ons want daar speelt Wie is mol zich dit jaar o.a. af.

1. Evelien:
    18 februari 2024
    Veel plezier en lekker genieten samen! 🌞 (wij "passen" wel op Thomas😉)

Jouw reactie