Dag 1 Op weg naar Cancún

16 februari 2024 - Cancún, Mexico

Hier is hij dan, ons eerste reisverslag, nog niet vanuit Mexico hoor, maar vanuit de vertrekhal op Brussels Airport.

Waarom Brussel? We vliegen graag zonder tussenlanding en dan ben je voor verre vluchten aangewezen op Amsterdam, Frankfurt of Brussel.

Brussel is weliswaar 3 uur rijden maar net als de vorige keer naar Canada is het qua prijs erg gunstig: parkeren op de luchthaven is goedkoper dan op afstand met een shuttle service in Frankfurt of Amsterdam. Maar bovenal: de tickets zijn meer dan € 200 per persoon goedkoper. Daarvoor rijden we graag een stukje verder

We zijn vanmorgen om 7 uur vertrokken., ontbijt en lunch zijn al bijna op. Familietraditie :)

Als alles volgens planning verloopt dan vertrekken we om 13.05 uur en zijn we tegen 18.00 uur plaatselijke tijd in Cancún.  Een lange trip.

Hopelijk kunnen we daar snel de koffers en huurauto oppikken en onze bedden induiken op ons eerste overnachtingsadres, op 20 min. rijden van de luchthaven.

Morgen starten we dan rustig op en rijden daarna naar Rio Lagartos, een dorpje in het meest Noordelijkeste puntje van Yucatán, middenin een mangrove-gebied. We zijn benieuwd.

1. Lennart:
    16 februari 2024
    He Prijsjes! goede reis naar Mexico!
  2. Marre:
    Goede reis ❤️❤️
  3. Liesbeth:
    16 februari 2024
    Hele goede reis allemaal en veel plezier!
  4. Bob:
    Goede reis. Genieten
  5. Mariel:
    Goed reis en heel veel plezier samen. Lieve groetjes uit Denekamp 😘
  6. Marianne:
    16 februari 2024
    Een goede vlucht en alvast veel voorpret gewenst!
  7. Wouter en Marieke:
    16 februari 2024
    goede vlucht en veel plezier
  8. Rene:
    16 februari 2024
    Leuk om weer mee te gaan lezen, Edwin! Goede reis allen!
    Is jullie reisverslag van IJsland nog beschikbaar? Vrienden van me gaan in juni en ik verteld ze hoe enthousiast jullie waren. Ze zijn benieuwd naar jullie hotspots…
    Hartelijke groet,
    ‘René UWV’
  9. Familie Prijs:
    17 februari 2024
    Ha René, leuk dat je ons weer volgt. Alle verslagen staan er nog op hoor.

Links boven de dag aanduiding staat nu Yucatan, Mexico 2024 met daarnaast een pijltje. Dat pijltje geeft een afrolmenu naar de andere reizen waaronder IJsland. Hopelijk lukt het je :)
  10. Yvonne:
    16 februari 2024
    Daar gaan jullie!! Weet je lang vliegen maar dan heb je wat!! Gaan jullie Eelco nog zien? Of gaat dat niet lukken?
    12 uur vliegen maar slechts t uur verder…. Lekkere lange dag!!
    Heel veel plezier!
  11. Marielle:
    16 februari 2024
    Goede reis naar Mexico en alvast een hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan 🇲🇽🌮!
  12. Carla Golbach:
    16 februari 2024
    Weer een hele verre reis. Top allemaal. Heeeeel veel plezier.
  13. Kitty:
    17 februari 2024
    Veel plezier, we gaan jullie volgen!

Jouw reactie