Nog één dag...

2 augustus 2017 - Enschede, Nederland

Morgen is het zover. Na lang gewacht te hebben, doen we morgen een poging om in de Verenigde Staten te komen. Na wat onenigheden zijn de koffers ingepakt en zijn we bijna klaar met wat schoonmaakklussen. Morgen nog even tijd om de laatste dingetjes in te pakken en dan zijn we er klaar voor. Om 15:15 vertrekt ons vliegtuig vanuit Düsseldorf naar Boston, waar we tegen 17:15 plaatselijke tijd zullen landen.

We hebben er in ieder geval heel veel zin in en we hopen dat dit een geslaagde reis wordt!

Thomas

1. Marianne:
    2 augustus 2017
    Lieve familie, succes met de laatste dingetjes en morgen een hele goede reis gewenst!
  2. Lilian:
    Goede reis en enorm veel plezier. Groeten uit Griekenland
  3. Liesbeth:
    2 augustus 2017
    Hallo Prijsjes, een hele fijne vakantie en geniet ervan!
  4. Mariel:
    Heel een hele goede reis. En fijne vakantie. Voor ons geldt morgen ook het vertrek.
    Xxx
  5. Yvonne:
    3 augustus 2017
    Lieve allemaal
    Ga mooie herinneringen maken op deze prachtige vakantie