Nog minder dan een week…

6 juli 2022 - Enschede, Nederland

Welkom bij ons nieuwe reisblog van de familie Prijs. Vanaf dinsdag 12 juli zullen we jullie iedere dag op de hoogte houden van onze rondreis in Canada en de Verenigde Staten. Aan de hand van foto’s, video’s, en wisselende schrijvers van de verhalen kunnen jullie ons volgen.

Vorige week kregen wij een persoonlijke (!!) mail van de directeur van AirCanada dat onze vlucht eventueel gecanceld kan worden. Voor nu is dat nog niet geval en blijven we hopen op goed nieuws.

We hopen dat de spectaculaire verhalen van de vorige rondreis (telefoon die valt uit Hop-on Hop-off bus, filmster Wilson uit Cast Away tegenkomen, Thomas die Stan (bijna) knock-out slaat in een Walmart, en Stan’s ontstoken teennagel) overtroffen kunnen worden. Schrijf je in voor de mailinglijst onderin en mis niks!

Tot volgende week,

Groetjes Thomas en de rest van de familie

1. Yvonne:
    6 juli 2022
    Lijkt mij heul leuk en wil graag meegenieten met julliereis
  2. Dennis:
    6 juli 2022
    Natuurlijk willen we jullie volgen
  3. Lennart:
    6 juli 2022
    🤞🤞🤞hopelijk gaat de vlucht gewoon door en lezen wij mee met jullie avonturen
  4. Erna Geerdink:
    10 juli 2022
    Wat n reis zeg. Hopelijk gaat alles door en wil zeker de avonturen van jullie lezen.
  5. Carla Golbach:
    10 juli 2022
    Tuurlijk wil ik dat volgen.
  6. Marianne:
    10 juli 2022
    We kunnen niet wachten op jullie avonturen! We duimen dat de vlucht door gaat! Heel veel plezier alvast!
  7. Maureen:
    11 juli 2022
    Heel veel plezier! We gaan jullie volgen, leuk!
  8. Marielle:
    11 juli 2022
    Veel succes met de laatste voorbereidingen. Alvast een goede reis. Geniet met z’n allen van deze mooie reis!
  9. Han:
    11 juli 2022
    Buurman wenst jullie heel veel plezier! Enjoy the trip!
  10. Yvonne:
    Lieve allemaal,
    Een hele fijne en leuke vakantie
    Zie met plezier uit naar de verslaglegging van alles wat jullie meemaken
  11. Fam koster:
    Ik duim met jullie mee! Alvast heeeeeel veel plezier! 🥳☀️
  12. Wouter en Marieke:
    11 juli 2022
    Heel veel plezier, we gaan jullie volgen.
  13. Lique Wiggers:
    12 juli 2022
    Fijne vakantie samen...en ik kijk graag mee!
  14. Anita Jellema:
    12 juli 2022
    Fijne vakantie, leuk om jullie te volgen
  15. Rene:
    12 juli 2022
    Laat die Chicago verhalen en foto's maar doorkomen! Veel plezier en safe travels!