Dag 5 Toronto

17 juli 2022 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Na een nacht in een B&B met 2 aparte kamers, lagen we afgelopen nacht weer in de vertrouwde setting met z’n allen op 1 kamer. In elk hotel ruimte genoeg, zie foto, maar het is al met al toch wat onrustiger en daarom niet echt uitslapen. Zo was Stan niet helemaal wakker want hij vroeg ons of we dinsdag in Detroit nog naar het concert van John Lennon gaan….

Voor alle duidelijkheid, Elton John treedt daar op.

Vandaag  vanuit Barrie ca. een uur gereden naar een voorstad van Toronto, daar de auto geparkeerd en met de metro naar downtown Toronto.

Ook hier is het warm maar tussen de indrukwekkende hoogbouw was het toch redelijk goed te doen en hebben we ruim 13 km gewandeld.

Mix van culturen, evenementen, gebouwen o.a. Festival of India van Hare Krishna Canada, thuiswedstrijd Toronto Blue Jays, Old Brewery, City Hall, CN Tower, St.Lawrence Market, Waterfront trail.

Kijk maar naar de foto’s, hopelijk genieten jullie een klein beetje mee.

Morgenvroeg nog wat open eindjes van Toronto bezoeken en dan ‘s middags naar de Amerikaanse Formule 1, de Indycar die hier morgen door de straten raast en waarvoor we kaarten hebben. Elke dag weer wat nieuws/leuks, genieten.

Wordt weer vervolgd dus!

Groet,

Edwin

1. Wouter en Marieke:
    17 juli 2022
    kaartjes voor elton john zullen wel schaars zijn.
    indycar zal gaaf zijn denk ik.
    Ben zelf niet kapot van grote hoogtes maar jullie foto's bewijzen weer dat het zeker de moeite waard is om over een klein beetje ongemak te stappen.
  2. Mariel:
    17 juli 2022
    Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen. Zoekt Edwin zelf alle activiteiten uit waar hij erg bedreven in is?? Veel plezier samen!!
  3. Yvonne:
    17 juli 2022
    Wat een prachtige vakantie zeg!,!👏👏👏👏
    En dit is pas de 5e dag!,👌😊
  4. Fam koster: