Dag 18 De laatste dag (snif)

29 juli 2022 - Montréal-Pierre Elliott Trudeau International Airport, Canada

Hier vanaf het vliegveld van Montréal ons laatste verhaal(tje).

Als het goed is vliegen we straks om 18.00 uur plaatselijke tijd en landen we morgenvroeg tegen 7.00 uur in Bruxelles. Hopelijk kunnen we gedurende deze 7 uur durende nachtvlucht nog wat slapen en dromen we nog even over de afgelopen vakantie door het (natuur) schone Canada met hun supervriendelijke inwoners . En het wederom bijzondere en veelal maffe USA.

Omdat we 3 uur vooraf aanwezig moesten zijn op de luchthaven hadden we vanochtend nog mooi de tijd voor een wandeling door Montreal. Werd best een fikse wandeling met o.a. de beklimming van het Parc Mont Royal met o.a, een trap met 339 zeer ongelijke en ongelukkig lopende treden.

Mooie, rustige stad dat Montreal, aanrader voor als je in de buurt bent.

Deze gezamenlijke vakantie zit er weer op, Papa en mama gaan weer aan de slag om de spaarpot weer te vullen, de jongens bereiden zich voor op vakanties in Lloret de Mar, Kreta en Texel. Tsja……

We vonden het leuk om jullie op deze wijze op de hoogte te houden maar zo ook een soort van naslagwerk te hebben. De vakantie van 5 jaar geleden staat er ook nog op en het is een genot om de verhalen terug te lezen en de herinneringen op te halen.