Dag 18 De laatste dag (snif)

29 juli 2022 - Montréal-Pierre Elliott Trudeau International Airport, Canada

Hier vanaf het vliegveld van Montréal ons laatste verhaal(tje).

Als het goed is vliegen we straks om 18.00 uur plaatselijke tijd en landen we morgenvroeg tegen 7.00 uur in Bruxelles. Hopelijk kunnen we gedurende deze 7 uur durende nachtvlucht nog wat slapen en dromen we nog even over de afgelopen vakantie door het (natuur) schone Canada met hun supervriendelijke inwoners . En het wederom bijzondere en veelal maffe USA.

Omdat we 3 uur vooraf aanwezig moesten zijn op de luchthaven hadden we vanochtend nog mooi de tijd voor een wandeling door Montreal. Werd best een fikse wandeling met o.a. de beklimming van het Parc Mont Royal met o.a, een trap met 339 zeer ongelijke en ongelukkig lopende treden.

Mooie, rustige stad dat Montreal, aanrader voor als je in de buurt bent.

Deze gezamenlijke vakantie zit er weer op, Papa en mama gaan weer aan de slag om de spaarpot weer te vullen, de jongens bereiden zich voor op vakanties in Lloret de Mar, Kreta en Texel. Tsja……

We vonden het leuk om jullie op deze wijze op de hoogte te houden maar zo ook een soort van naslagwerk te hebben. De vakantie van 5 jaar geleden staat er ook nog op en het is een genot om de verhalen terug te lezen en de herinneringen op te halen.

Vanuit deze Franstalige omgeving,

AU REVOIR

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lilian:
    Bon voyage 😘
  2. Maureen:
    29 juli 2022
    Geweldig om een beetje met jullie mee te hebben reizen! Goede reis verder en tot morgen!
  3. Lennart:
    29 juli 2022
    Dank voor het meereizen met jullie. Was gezellig!!
  4. Marianne:
    30 juli 2022
    Hopelijk zijn jullie goed geland en op weg naar het mooie Enschede! Erg leuk om jullie reisverslagen mee te lezen! En veel plezier weer thuis en de jongens met de overige vakanties.
  5. Kitty:
    30 juli 2022
    Dank voor het mee lezen met jullie reis in Canada, wij gaan het volgende maand eens bekijken.
  6. Dennis:
    30 juli 2022
    Het was een genot om door de verhaaltjes een beetje met jullie mee te reizen.
  7. Lique Wiggers:
    30 juli 2022
    Dank voor het meegenieten van jullie vakantie
  8. Carla Golbach:
    31 juli 2022
    Snif snif.
  9. Fam koster:
    1 augustus 2022
    Genoten van alle reisverhalen wat een herinneringen! 🥰 goede terugreis! ✈️